Mundua eraldatu nahi dugu, eta, badakigu, horretarako, ahaleginak batu behar ditugula.

Eraldaketa honetan denok parte hartu behar dugula uste dugu, gaur egungo haur edota gazteek, bereziki, biharko etorkizuna izango baitira.

Horregatik, Fundación Fondo Formacion-etik genero perspektibatik Garapenerako Hezkuntza batengatik baietz egiten dugu, kontzientzia kritikoa eta jarreren eta baloreen aldaketa sustatuko duena.

Gure baloreak sustatu nahi ditugu. “JUSTIZIA, ZUZENTASUNA ETA ELKARTASUNA” da gure goiburua.

Educación para el desarrollo

Gure eremu honetako izarra “Coeduca en Desarrollo” programa da, honen bidez, Euskadiko ikastetxeetako 3. eta 4. DBH- ko ikasleriarekin, gazte elkarte edota gizarte-etxeetan parte hartzen duten 16-22 urte arteko etorkizuneko aisialdi monitoreekin lan egin da. Esperientzia txit interesgarria, denbora laburrean errepikatzeko irrikatan gaudena.

Garapenerako hezkuntza

“Coeduca en Desarrollo” proiektuaren esparruan izandako hezkuntza-esperientziari buruz ikasleek idatzitako esaldiak: garapenerako hezkuntza genero-ikuspegi batetik

Garapenerako Hezkuntza

Saioa Urretxindorra ikastetxeko ikasleekin, “Coeduca en Desarrollo” proiektuaren barruan: garapenerako hezkuntza genero-ikuspegi batetik

Arrastoa uzten duen irakaskuntza ez da burutik burura egiten dena, bihotzetik bihotzera baizik
Howard G.

Enpresa edo partikularra zara eta gurekin elkarlanean aritzeko interesa duzu?

Gutxi edo asko, garrantzitsuena zuen aletxoa ekartzea da.
Idatz iezaguzu, mesedez, info@fondoempleo.net helbidera, eta zure baliabideak nola erabiliko diren jakiteko informazioa eta datuak emango dizkizugu.

Aldea egiteko txikiegia zarela uste baduzu, saia zaitez eltxo batekin lo egiten.
Afrikako esaera zaharra

Jarri harremanetan Fondo Formación Fundazioarekin

Orientazio-zerbitzuan hitzordua eskatu nahi baduzu, lan-bitartekaritzako zerbitzuarekin harremanetan jarri, zure enpresarako pertsona bat kontratatu edo Fundazioko taldeko kide izan nahi baduzu, zure esanetara gaude