Badakigu elkarrekin lan egiteak GEHITZEN DUELA!

EAPN Euskadi

EAPN Euskaditik, hirugarren sektoreko erakundeekin koordinatzen gara, esperientziak partekatzen ditugu, proiektu bateratuak sustatzen ditugu, gure kideak kualifikatzen ditugu eta elkarrizketa ahalmenean oinarritzen gara, baztertze eta pobrezia egoerez informatuz, baita salatuz ere, egoera soziopolitikoari buruzko eztabaida erakarriaz eta irtenbide eta aukera alternatiboak aurkeztuz.

EKAIN (Redes para la Inclusión Social en Euskadi)

Ekain – Redes para la Inclusión Social en Euskadi

200 erakunde gara, eta, plataformatik jendarte inklusiboago bat bultzatzeko, elkartasuna, baloreak eta ekitatean oinarritutako politikak bultzatzen ditugu. Agente politiko, sozial eta instituzional ezberdinekin elkarrizketa maila altuagoa lortzea da gure helburuetako bat, baita jendartea motibatu eta sentsibilizatzea ere, jendarte justu eta inklusiboago bat lortzeko.

Ongi Etorri Errefuxiatuak Bizkaia

Bizkaiko biztanleria errefuxiatuen egoerari buruz sentsibilizatzeko borrokatzen dugu, elkarrekin, elkartasunean oinarritutako jendarte bat sortuz, pertsonal baita kolektiboki ere inplikatzeko prest dagoen jendartea.

Sareen Sarea

Sareen Sarea – Red Del Tercer Sector En Euskadi

Sareez osaturiko sare hau Euskadiko Hirugarren Sektore Sozialeko 15 sarek osatzen dute. Elkarrekin, presentzia lortzen saiatzen gara, eragin politikoa eta elkarrizketarako ahalmena, baina, gehien bat , Hirugarren Sektoreko egoera atomizatu eta sakabanatuak saihesten jarduten dugu.

Erakunde laguntzaileak

Badakigu haiek gabe ezingo genukeela gure helmugetarantz abiatu, eta hemendik eskertzen diegu, gure merezitako aitorpena eskainiz.

Gipuzkoako foru aldundiari esker izan da posible web orrialde honen diseinua, baita Fundazioarentzako klabeak diren beste proiektuen inplementazioa ere.

Gipuzkoako Foru aldundia

Eusko Jaurlaritza

Diputación Foral Bizkaia - Bizkaiko Foru Aldundia

Diputación Foral de Álava - Arabako Foru Aldundia

Lanbide. Euskal enplegu zerbitzua

Fondo Formación Euskadi

Obra Social BBK

Obra Social La Caixa

EDP Fundazioa

Ficoba

Oarsoaldea

Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz - Vitoria-Gasteizko Udaletxea

Ayuntamiento de Balmaseda - Balmasedako Udaletxea

Ayuntamiento de Zalla- Zallako Udaletxea

Ayuntamiento de Güeñes- Güeñesko Udaletxea

Ayuntamiento de Oyón - Oioneko Udaletxea

Enpresa edo partikularra zara eta gurekin elkarlanean aritzeko interesa duzu?

Gutxi edo asko, garrantzitsuena zuen aletxoa ekartzea da.
Idatz iezaguzu, mesedez, info@fondoempleo.net helbidera, eta zure baliabideak nola erabiliko diren jakiteko informazioa eta datuak emango dizkizugu.

Aldea egiteko txikiegia zarela uste baduzu, saia zaitez eltxo batekin lo egiten.
Afrikako esaera zaharra

Jarri harremanetan Fondo Formación Fundazioarekin

Orientazio-zerbitzuan hitzordua eskatu nahi baduzu, lan-bitartekaritzako zerbitzuarekin harremanetan jarri, zure enpresarako pertsona bat kontratatu edo Fundazioko taldeko kide izan nahi baduzu, zure esanetara gaude